Re: grzanie się notebooka

Autor: Artur B. <nie_mam_at_emaila.ha.ha>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 05:24:47 MET

"atoli" <atoli_@gmail.com> wrote in message
news:el7ddf$oba$1@atlantis.news.tpi.pl...

> przy uruchomionym kliencie poczty, komunikatorze i przeglądarce 61 C (na
> linuxie z kde bez bajerów, oczywiście skalowanie cpu działa bo kiedyś

speed step moze byc wlaczony lub wylaczony , ja sobie w acerze moge ustawic
4 opcje: ciagle na 677 Mhz, ze speedstepem do ~1200 Mhz, do 1.6 Ghz ze
speedstepem , i opcja maksimum: ciagle na 1.6 Ghz. Zreszta ta ostatnia opcja
(1.6 Ghz ciagle, bez speedstepa) jest domyslna u mnie.
Takze moze twoj linux nie obsluguje czy tam nie ma wlaczonego speedstepa ,
albo domyslnie ustawia na opcje maksimum (zablokowane na 1.7 Ghz) - wtedy ma
prawo sie grzac i halasowac wiatrakami nawet bez obciazenia programami.