Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:51:30 MET

> No dobrze, ale jak pisałem dyskietki mogą równie dobrze paść po dniu czy
> kilku dniach. ;)

> # Pozdrowienia przesyła Atlantis # GG: 1238885

Ja tam czytam swoje stare sprzed 12 lat. Widzę, że już nie możesz sam straszyć
utratą danych na dyskietkach to wysłałeś siostrę.
A kontrolą producentów się nie przejmuję. Jak padnie do podnie. W końcu ja też
kiedyś padnę i gówno mnie to wzystko będzie obchodzić. A wnuki i tak wywalą
wszystki moje CD na śmietnik, aby zrobic miejsce na półce na swoje dane dla
przyszłych pokoleń.
Pozdrawiam serdecznie