Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:45:48 MET

Gil napisał(a):

> Chyba nie. A czy to Ty sam niedawno nie zachwalaś w wątku o trwałości DVD jaka
> to ilość danych zachowała się do naszych czasów na taśmach i dyskietkach z
> czasów Atari i C64, dzięki czemu zachowały się niezapomniane "INTRA"
> Bądź konsekwentny.

Jestem... Tam pisałem o konkretnych dyskietkach z czasów Atari i C64.
Dzisiejsze dyskietki to już końcówka. Prawda jest taka, że już się
producenci szczególnie do ich produkcji i kontroli jakości nie
przykładają. Nie dalej jak dwa miesiące temu siostra miała okazję się o
tym przekonać.
Dzisiaj dyskietka potrafi paść, tak zwyczajnie w dzień po nagraniu... :)

> Tu chodzi zresztą o przenoszenie danych a nie o archiwaizację.

No dobrze, ale jak pisałem dyskietki mogą równie dobrze paść po dniu czy
kilku dniach. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/