Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 22:47:10 MET

Gil napisał(a):

> Ja tam czytam swoje stare sprzed 12 lat.

Ja moje sprzed 10 lat też czytam, ostatnio zrobiłem test i ttylko kilka
procent nieczytelne. Ale to nie to, co dzisiaj - słyszałem opowieści
ludzi, którzy mówili, że z nowego pudełka przynajmniej jedna nawet
sformatować się nie chciała...

> A kontrolą producentów się nie przejmuję. Jak padnie do podnie. W końcu ja też
> kiedyś padnę i gówno mnie to wzystko będzie obchodzić. A wnuki i tak wywalą
> wszystki moje CD na śmietnik, aby zrobic miejsce na półce na swoje dane dla
> przyszłych pokoleń.

Z tym, że dyskietki to już naprawdę delikatne są... Jak ktoś powiedział
komórka dzwoniąca może im zaszkodzić. ;) Są ZNACZNIE pewniejsze sposoby
przenoszenia danych w dzisiejszych czasach, żeby cofać się w czasie.
Karty perforowane KIEDYŚ też się sprawdzały, co nie znaczy, że ze
względu na to mamy się nich wiecznie trzymać.

# /George Orwell - Rok 1984/