Re: Seagate Barracuda.10 250GB Pata - problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 14:45:19 MET

"yale" <brakmaila@sorry.net.pl> wrote in message
news:ekuhu8$jg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Oczywiście, że dysk dziele na partycje.
> Jedyne z czym przesadziłem tym razem to z wielkością ;)
> Do tej pory miałem 10GB na system, przy obecnej instalacji postanowiłem
> wszystkie dotychczasowe partycje (system, praca, temp, multimedia)
> powiększyć dwukrotnie.
>
> Właśnie zainstalowem sobie WinXP (postanowiłem zamiast bawić się w
> poprawki
> zrobić duży krok i sprawdzić czy pod nowszym OS-em wszystko będzie grać -
> chodzi mi o wykluczenie usterki dysku). Jesli się nie wytrąbi wówczas
> wracam
> [...]

Wywałka następuje w chwili, kiedy system zapełni niższy obszar dysku i
zacznie pisać powyżej 128 GB. Wówczas "licznik się przekręca" i napęd
zaczyna być nadpisywany od początku. Załóż partycję poniżej tej granicy,
wgraj system, wgraj SP4, dopisz do rejestru zezwolenie na adresowanie
48-bitowe i po restarcie będziesz mógł już spokojnie spartycjonować resztę
dysku...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/