Re: Seagate Barracuda.10 250GB Pata - problem

Autor: yale <brakmaila_at_sorry.net.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 17:19:38 MET

> Wywałka następuje w chwili, kiedy system zapełni niższy obszar dysku i
> zacznie pisać powyżej 128 GB. Wówczas "licznik się przekręca" i napęd
> zaczyna być nadpisywany od początku. Załóż partycję poniżej tej granicy,
> wgraj system, wgraj SP4, dopisz do rejestru zezwolenie na adresowanie
> 48-bitowe i po restarcie będziesz mógł już spokojnie spartycjonować resztę
> dysku...

Masz 110% racji i serdecznie dziękuje za wskazówkę.
Faktycznie, podzieliłem dysk na partycje 20, 40, 40, 80... i problem
następował gdy zrzucałem zawartość starego dysku na partycje zaczynającą się
od 100-180 MB. No cóż teoria potwierdzona praktyką bo wywałka następowała
tak mniej więcej w połowie zapełnienia partycji...
Wszystko działa jak należy.