754 czy 939?

Autor: Kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:11:04 MET

Witam,

Chce zmodernizowac swojego wiekowego kompa jak najlepiej za jak najmniej :).
Mniej wiecej wiem czego chce (i na co mnie stac): Plyta to mozliwie tani
Gigabyte (byle z PCI-E 16x), procek Sempron 3000+, karta graficzna 7300GT Galaxy.

Ale meczy mnie zasadnicze pytanie: jaka platforme zastosowac - socket 754 czy
939? AM2 odpada, bo musialbym inwestowac w nowe pamieci DDR2, a mam juz 1 giga
porzadnych Kingstonow. Roznica ceny miedzy 754 a 939 to w najlepszym wypadku 200
zeta. Dla mnie sporo, ale jestem gotow doplacic, jesli rzeczywiscie "czuc
roznice". Stad moje pytanko:

Czy widac roznice pomiedzy 754 a 939 w osiagach?

Chodzi glownie o zwykla prace biurowo-domowa, ale tez o gry. Wiadomo, ze nic
wymagajacego nie pojdzie dobrze, ale chcialbym zeby mi World of Warcraft
wreszcie wygladal jak powinien :). No i chodzi o Viste, co by jakos chodzila w Aero.

Z gory thx,
Kuba