Re: LG i gwarancja

Autor: tpokala <tpokala_at_poczta.fmWYTNIJ_TO!!!>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:20:19 MET

Użytkownik "Milczący Ponurak" <aztec@interia.pl> napisał

> Może i by przeszło, ja nie miałem paragonu, ale miałem >podbitą gwarancję,
> a to co proponujesz jest po prostu >nieuczciwe, a nie trochę nieuczciwe.
> Zrobisz jak będziesz uważał.

Wiem, że nieuczciwe - dlatego tak nie zrobie. Zapytam jeszcze w sklepie
gdzie kupiłem, może podbiją.

Skontaktuje się też z serwisem- w końcu karta gwarancyjna jest od tego
modelu (numery seryjne sie zgadzają) a na napędzie jest data produkcji -
może zgodzą się uznaćją jako datę sprzedaży i uda się z czystą kartą??

Pozdro
tpokala