płyta główna ASRock K7VT4A+

Autor: Karol MARCHEWKA <karolmarchewka_at_-SPAMEROM-STOP-gazeta.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:13:13 MET

Witam

Komputer mam złożony na płycie ASRock K7VT4A+
Chciałbym dokupić sobie drugi dysk twardy i upatrzyłem sobie na stronie http://tinyurl.com/snm5a
Samsunga SP2514N 250GB
Nie bardzo jednak jestem pewien czy tak duży dysk ta płyta główna mi obsłuży.
Zawsze istnieje możliwość aktualizacji biosu tyle, że na stronie producenta
http://tinyurl.com/y6pd56 ostatni bios pochodzi z 30.07.2004r. - to grubo ponad 2 lata temu

Ktoś do tej płyty ma podłączony tak duży dysk a jeżeli tak to z jakiego dnia ma BIOS ???

--
Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA