Re: [OT] Przenoszenie komputerów

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 20:34:38 MET

Użytkownik "Wojtek" <a@a.pl> napisał w wiadomości
news:ekn421$qin$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Praca administratora wieczorami, gdy nikogo nie ma jest zwykle miła i
> spokojna, z jednym wyjątkiem. Jest nim targanie komputerów z piętra na
> piętro. Przetargałem ich już dziesiątki i mam dość. W budynku oczywiście
> nie ma żadnej windy.
>
> Może ktoś z was spotkał się z jakims wózkiem, który potrafi w miarę łatwo
> "jeździć po schodach" ? Chodzi mi o jakoś sprytnie wymyslone zawieszenie,
> pozwalające na w miarę łagodne wciaganie wózka z komputerem po schodach do
> góry i w dół. Będę wdzięczny za jakiekolwiek rady.

Wózek z np. gasieniecami, jak np w czołgu, z tego co sie dowiedziałem to
roboty saperskie maja gąsienice aby łatwiej pokonywać schody w budynkach. Ja
osobiscie widziałem wózek z gąsienicami i nieźle radził sobie ze schodami.

Pozdrawiam!

--
<<>> Gozdek <<>>
S2200+|512MB|A7N8X-X|Radeon9600Pro|7200.9 250GB