gdzie w wa-wie tradycyjne monitory crt ...

Autor: zulu <kysio_at_chello.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 20:40:05 MET

zjezdzilem saturny, mediamarkty i inne temu podobne i nie sprzedaja
juz takich monitorow ... potrzebuje kupic monitor 19,20,21,22 cali
ale nie lcd - ogladalem lcd i tylko bardzo drogie egzemplarze daja
satysfakcje z przegladania zdjec z lustrzanki, ogladania filmow i
jednoczesnie
pracy w edytorze tekstu ... poniewaz wydawanie 2000 pln na taki lcd
wydaje mi sie niezbyt trafne skoro za 2500 mozna miec laptopa to chcialbym
kupic zwykly crt ... z tego co wiem wieksze ekrany maja pasek w srodku
ale chcialbym, zeby ten efekt byl jak najmniejszy ... dlatego wiem, ze zanim
kupie musze obejrzec pare modeli paru producentow zeby wybrac ten
najmniej rozpraszajacy, najbardziej barwny i wyrazisty ... zalezy mi zeby
byl nieuzywany i mial duza powierzchnie uzytkowa (potrzebuje duzy
pulpit) .... i to chyba wszystko ... wiec gdzie jeszcze w warszawie mozna
obejrzec jakas wystawe duzych crt ? w muzeum techniki ? czy gdzies jeszcze ?

:-)