Re: Monitor LCD z ładnymi kolorami - jeszcze raz

Autor: Jacek <gjacekNiespamowi_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 20:31:53 MET

Thu, 30 Nov 2006 14:43:37 +0100, na pl.comp.pecet, VisionMaster
napisał(a):

> Witam
>
> Chcę/muszę pozbyć się starego dobrego CRTka.
> I mam problem bo potrzebuję w miarę ładnych kolorów
> (obróbka zdjęć, www)
>
> Kasa max 1600 zł.
>
> Upatrzyłem sobie coś na dobrej matrycy:
>
> Samsung 19 971P:

Od niedawna jestem posiadaczem 971P więc parę subiektywnych uwag. Co do
jakości obrazu nie mam zastrzeżeń, jak dla mnie wystarcza (internet,
gry, filmy). Nie widziałem tego Neca o którym tu piszecie więc nie mogę
porównać. Smużenia w grach nie zauważyłem(ale dużo jeszcze na nim nie
grałem). Nie miałem żadnych problemów z OSD programowym, zainstalowałem
najnowsze wesje z www samsunga i wszystko gra bez żadnych zwisów.
Żadnych wadliwych pikseli nie widzę.
Dwie uwagi trochę negatywne: wyłącznik dotykowy - kilka razy zdażyło mi
się gdy po coś sięgałem wyłączyć przypadkowo monitor - no ale to może
przez bałagan na biurku ;) Druga uwaga nieco poważniejsza to ta
"błyszcząca" obudowa. Przy pracy na jasnym tle, np word, www itp w
wewnętrznych krawędziach obudowy odbija się obraz, np. gdy zbliżam
strzałkę do krawędzi - dajmy na to suwaka w przeglądarce to widzę na
tej krawędzi jej odbicie. Może to komuś przeszkadzać, dlatego radzę
przed zakupem potestować. Podobnie może przeszkadzać jeśli za plecami
miałbyś okno, przypuszczam że byłoby widać odbicia. Acha, mam czarną
obudowę.

Pozdr. Jacek