[OT] Przenoszenie komputerów

Autor: Wojtek <a_at_a.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 18:22:11 MET

Witam,

Praca administratora wieczorami, gdy nikogo nie ma jest zwykle miła i
spokojna, z jednym wyjątkiem. Jest nim targanie komputerów z piętra na
piętro. Przetargałem ich już dziesiątki i mam dość. W budynku oczywiście
nie ma żadnej windy.

Może ktoś z was spotkał się z jakims wózkiem, który potrafi w miarę łatwo
"jeździć po schodach" ? Chodzi mi o jakoś sprytnie wymyslone zawieszenie,
pozwalające na w miarę łagodne wciaganie wózka z komputerem po schodach do
góry i w dół. Będę wdzięczny za jakiekolwiek rady.

w.