Walczę już z tym 3-4 miesiące. Kto pomoże ?

Autor: Gienio <apacz180_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 23:23:16 MET

W domu u rodziców mam starego 8 -letniego kompa.
Procesor 433 RAM 384 Mb. Na kompie mam 2 systemy W98 i XP.
W98 uruchamia się zawsze OK. Natomiast XP po instalacji SP2 uruchamia się
nie zawsze.Tz.po załączeniu widać logo XP z latającymi niebieskimi
kwadracikami, ale czesto kwadraciki zatrzymująsię i system się nie
uruchamia.Najczęściej dzieje się to po instalacji lub kasowania czegokolwiek
w XP.
Po pozostawieniu kompa w spokoju parę godzin i ponownym załączeniu XP znów
się uruchamia aż do następnego razu .I tak w koło. Czasami muszę go
ponownie wgrać z kopi.
Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania. Wirusa i adware wykluczam
na 90%.
Ostatnio myślę o tym,że może BIOS już za stary lub słaba bateria
podtrzymująca -czy to może byc powodem?
Bawię się już tak ponad 3 miesiące i mam tego już serdecznie dosyć. Kiedyś
XP chodził na nim bez problemów chociaż chyba bez SP2. Kompa chciałem
przekazać dla dzieci sasidów ale w dobrym stanie.
Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć o ewentualnej przyczenie takiego
zachowania.
E.