Re: Walczę już z tym 3-4 miesiące. Kto pomoże ?

Autor: RDN <spam_at_nospam.spam.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 08:19:39 MET

Użytkownik "Gienio" < napisał w wiadomości
>W domu u rodziców mam starego 8 -letniego kompa.
> Procesor 433 RAM 384 Mb. Na kompie mam 2 systemy W98 i XP.
> W98 uruchamia się zawsze OK. Natomiast XP po instalacji SP2 uruchamia się
> nie zawsze.

Czy dobrze rozumiem? Doinstalowałeś SP2 do wcześniej zainstalowanego
Windowsa XP?
Jeżeli tak... to gratuluję... tego się nie robi, bo system zwykle właśnie w
tkai sposób jak opisałeś się wysypuje.
Sprawdziłem to "organoleptycznie" na kilku komputerach. Osobna instalacja
SP2 kończyła się całkowitą reinstalacją systemu.