tv-out - mam juz dosc

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 23:21:46 MET

Od 2-ch tygodni walcze z moim tv-out o... kolor.
Dawniej pomagalo przelaczenie svideo->composite i bylo "w pyte"
niestety przy obecnej mojej karcie (gf 7900gt - galaxy) nie daje to nic
- obraz miga przez sekunde (KOLOROWY!!!) po czym jedyne co widac na tv
to ... czern. Kabel (svideo->scart) jest z pewnoscia dobry - uzywam go
do laptopa i dziala pieknie. Pomysly mi sie juz skonczyly. Aha - uzywam
windowsa x64 - wiec prawie zadno dodatkowe oprogramowanie nie chce
dzialac - stery nividi 91.47.

Czy ma ktos moze jakies pomysly ??