Re: Walczę już z tym 3-4 miesiące. Kto pomoże ?

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 23:50:55 MET

>W domu u rodziców mam starego 8 -letniego kompa.
> Procesor 433 RAM 384 Mb. Na kompie mam 2 systemy W98 i XP...

W pierwszej kolejności sprawdz płytę główną, konkretnie czy nie masz
wypukłych kondensatorków.
Po drugie masz nie typową ilość ramów, więc popróbuj różne kombinacje (może
się gryzą, albo któraś jest przepalona - miałem taki objaw jak jedna kośc
była padnięta).
Z prockiem coś grzebałeś? Też warto sprawdzić czy czasem gdzieś nie jest
ubity.
Jak stoisz z resztą hardware (dysk bez badów? jaka dźwiękówka?
na grafice chłodzenie chodzi? - to już ten wiek, że wentylatorki przestają
się kręcić).