zwalnianie obrotow fana na grafice

Autor: Chiarstic Slide \(aphex\) <fake_at_fake.fake.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 11:48:42 MET

mam gf7600gs firmy galaxy na nim wiatrak
dosc szybko sie kreci i halasuje a karta jest
dosc zimna, chcialbym zwolnic obroty - nie kupowac
nowego wiatraka na 3 pin i zagracac obudowe potencjometrem
i dodaktowym kablem. wiatrak standardowy na karcie jest na 2 pin
niewiem ile volt czy 12v czy 5v, chcialbym zastosowac jakis rezystor
co zmniejszy obroty/napiecie o 50% (nawet wiecej jakies 60-70% obrotow),
nieznam sie na elektronice poleccie coś, tzn o co mam pytac w sklepach.

--
AKA Jacek23 czyli "powrót trolla"
... z pracy ...