Jeszcze nt. obudowy

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 11:44:06 MET

Witam,

Nie wiem jak Wy, ale ja mam już po uszy ofert producentów, prześcigających
się w oferowaniu podświetlanych na niebiesko, z bocznymi szybkami i innymi
duperelami... Poszukuje obudowy, która byłaby:

- sztywna
- bez zbędnych otwrów, aby można było od środka wykleić matami
wygłuszającymi
- ciche, wolnoobrotowe wiatraki przód/tył (co do boku, to niekoniecznie)
- elegancka (tzn. np czarno/srebrna, bez wodotrysków)

Co polecacie?