nieco głośniejszy dysk

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 11:53:43 MET

Hmm... Wymieniłem jak już wspominałem moją Baracudę 40 GB na nowego
Smasunga 250 GB. Działa pięknie, przeniosłem partycje systemową tylko
wydaje mi się, jakby był bardziej głośny. Nie przeszkadza mi to, to co
prawda, ale wolę zapytać. Przy starym dysku trzeba było naprawdę się
przysłuchać, niemal przybliżyć ucho do obudowy, żeby usłyszeć
"rzeźbienie". Teraz jest już bardziej słyszalne. Oczywiście nie jest to
jakieś rytmiczne "cykanie" jak w opisach uszkodzonych, poza tym mam
włączone programy, które właściwie co chwilę coś czytają lub zapisują,
małymi porcjami. No i dźwięki pokrywają się z miganiem diody użycia
dysku. To chyba jak najbardziej normalne? Tylko zdziwiło mnie, że
paroletni dysk jest nieco cichszy od nowego. ;)

Oczywiście nie są to żadne hałasy, jak np. w komputerach sprzed
dziesięciu lat. ;P

# /George Orwell - Rok 1984/