Re: jakiego sprzetu mi potrzeba do takiej sieci ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 02:18:11 MET

"Luke" napisał:

> no tak, ale jak postawie router to kompy net beda mialy, ale siebie nie
> beda widzialy ?

Będą, chyba że zablokujesz. Bo router to po prostu zarządzalny switch z
"wyjściem na świat".

> :) co do glownego kompa to i tak chodzi 24/7 , to nie problem.

Też tak myślałem, ale w praktyce się okazało, że akurat kiedy jest potrzebny
dostęp do internetu to "główny" jest chwilowo rozbebeszony, bo padł CD i
"się wymienia", odpalony jest Win98 (po pod XP Carnivores 2 nie chodzą),
testowane są nowe sterowniki itp. wypadki losowe :-) Ale nie namawiam na
siłę, być może u Ciebie się sprawdzi to udostępnianie.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)