Re: jakiego sprzetu mi potrzeba do takiej sieci ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 01:19:30 MET

"Luke" napisał:

> ok. ostatnie pytanie, bo w takim razie bede sie jutro za to bral.
> dokladam do tego glownego kompa sieciowke, do niego podlaczam huba,

Sprawdź, o ile drożej wyniesie Cię router od zestawu: karta sieciowa,
hub/switch, wyższe rachunki za prąd i niedogodność w postaci uruchamiania
"głównego" komputera ilekroć zechcesz skorzystać z dostępu do internetu z
pozostałych komputerów. Bo może jednak warto dorzucić te kilkadziesiąt PLN
na router?

> rozumiem, ze oprogramowanie, ktore bedzie mi potrzebne bedzie dolaczone
> do huba ?

Nie, zazwyczaj jest to usługa systemowa.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)