Re: LCD panorama 20 cali lub wiecej

Autor: Slawek G <Slawekgl_at_nixspam.arcor.de>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 18:49:32 MET

Vanillia schrieb:

> Widze ze nastawiles sie na matryce PVA.
> Ale jak bys w dzialaniu zobaczyl tego :
> http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
> to na pewno zmienilbys zdanie a w kieszeni sporo zostaje.
> Gwaranca 0 badpikseli tez jest nie do pogardzenia.
> Zastanów si,e jak nie pracujesz zawodowo nad fotkami, to powinien ci
> wystarczyc.
>
> Tez bylem sceptycznie nastawiony, ale zakupilem w proline i ze szczescia
> nie moge sie pozbierac. Dodam ze mialem stara 15" CRT ADI, teraz czuje sie
> jak bym Pana boga za nogi zlapal ;)

Witam, nie nastawilem sie na PVA, tylko zdecydowanie nie chce TN, przy
tej wielkosci i tym jak go bede wykorzystywal odwzorowanie kolorow i
katy widzenia graja jednak spora role. W moich poszukiwaniach trafilem
jeszcze na kilka alternatywnych monitorow moze ktos ma z nimi jakies
doswiadczenia:

-NEC Multisync 20WGX2/NEC Multisync 20WGX2pro
-Dell 2007WFP
lub ASUS PW201

W czasie dalszych poszukiwan zauwazylem, ze zarowno Samsung jak i ASUS
maja wejscie analogowe video, co jest dla mnie dodatkowam atutem, bo
moglbym wreszcie zrezygnowac z telewizora/karty TV.

Moze jeszcze ktos ma podobny dylemat i zechce wspomoc swoimi
przemysleniami.

pozdrawiam
Slawek G.