Re: jakiego sprzetu mi potrzeba do takiej sieci ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 01:02:03 MET

Michał napisał(a):

> Jakieś dwie stówki za najprostszego Linksysa

> Routing programowy. To "coś tam" się hub nazywa.

> Tak. Jak włączysz udostępnianie połączenia internetowego to też będzie
> banglać.

ok. ostatnie pytanie, bo w takim razie bede sie jutro za to bral.
dokladam do tego glownego kompa sieciowke, do niego podlaczam huba, do
niego juz bede podlaczal 2 kompa, laptopa od czasu do czasu i siec
bedzie, ale czy one beda mialy internet ? to jest bardzo wazne.
rozumiem, ze oprogramowanie, ktore bedzie mi potrzebne bedzie dolaczone
do huba ?