Re: LG GSA 4166B Padła i co teraz z serwisem?

Autor: Milczący Ponurak <aztec_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 23:20:57 MET

Norbert napisał(a):
> Moja nagrywarka padla dokladnie w rok po zakupie...
LG daje 2 lata gwarancji, więc się łapiesz
> wprowadzono obligatoryjna naprawe poprzez wymiane napedu
> na nowy w ramach pierwotnie udzielonej gwarancji.
Zgadza się
> Zeby zglosic reklamacje musze miec nagrywarke , gwarancje poprawnie
> wypelniona i dowod zakupu.
> I tu jest problem bo gwarancja jest z pieczatka sklepu gdzie kupilem ,
> nagrywarka tez jest ale paragon mi wcielo.
W moim przypadku było podobnie, z tym, że dodatkowo nie była wpisana
data zakupu na gwarancji, ale jako, że z Panami z serwisu idzie się
dogadać, jako datę zakupu przyjęliśmy datę produkcji sprzętu, co wciąż
mieściło się w okresie gwarancji
> czy wystarczy wypelniona karta gwarancyjna z data zakupu i
> pieczatka sprzedawcy?
Tak
> Mial ktos kontakt z tym serwisem na Kobielskiej w W-wie i czy naprawde
> wymieniaja na nowy towar?
Bez problemów. Cała procedura (z wypisaniem kwitków) zajmuje ok. 10
min., a zamiana dokonywana jest na miejscu
> ( pewnie nowy model bo mojego juz nie robia ).
Najprawdopodobniej tak właśnie będzie (u mnie tak było) :D.

Powodzenia

A.