Re: LG GSA 4166B Padła i co teraz z serwisem?

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 23:37:41 MET

Użytkownik "Milczący Ponurak" <aztec@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ekfo4u$1jq$1@news.onet.pl...
> LG daje 2 lata gwarancji, więc się łapiesz
> Zgadza się
> W moim przypadku było podobnie, z tym, że dodatkowo nie była wpisana data
> zakupu na gwarancji, ale jako, że z Panami z serwisu idzie się dogadać,
> jako datę zakupu przyjęliśmy datę produkcji sprzętu, co wciąż mieściło się
> w okresie gwarancji
> Tak
> Bez problemów. Cała procedura (z wypisaniem kwitków) zajmuje ok. 10 min.,
> a zamiana dokonywana jest na miejscu
> Najprawdopodobniej tak właśnie będzie (u mnie tak było) :D.
>
> Powodzenia

Wielkie dzieki bo juz myslalem ze sprawa jest przegrana bo nie moge znalesc
paragonu.
Naczytalem sie tez w sieci przed chwila ze przyjmuja na 14 dni a potem
odsylaja dalej niesprawne itp.
Mam nadzieje ze w moim przypadku sie zastosuja i wymienia od reki skoro
mowisz ze to trwa tylko 10 minut.
Czy sprawdzali jakos twoj egzemplarz zanim wymienili?
Bo nie wiem na co sie tam nastawiac.
Nie moge zostac bez nagrywary bo akurat przez najblizsze dwa tygodnie bedzie
mi najbardziej w zyciu potrzebna.
Jak przebiegała Twoja wizyta tak dokladniej.
Tez nie miales paragonu?
I na jaki model wymieniaja...bo najnowszy to teraz GSA H22L i nie wiem czy
wymieniaja na najnowszy czy jakies starsze modele.
Podniosles mnie na duchu , dzieki , jak masz chwilke to odpisz mi jeszcze na
moje powyzsze watpliwosci.
Pozdrawiam.
Norbert