Re: Nowa grafika - filmy wieszaja komputer

Autor: BrunoN <brunon99_at_ARGHH-WYTNIJ.o2.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 23:11:42 MET

Marcin Narzynski napisał(a):

> Miałem dokładnie ten sam problem około roku temu. Była spora dyskusja o
> tym na grupie.
> Ostatecznie okazało się, że powodem są niewłaściwe sterowniki od płyty
> głównej. Win XP zainstalował swoje standardowe, które po zmianie karty
> graficznej nie działały prawidłowo i powodowały zawiśnięcie po
> uruchomieniu filmu. Weź płytę instalacyjną od płyty głównej i zainstaluj
> z niej sterowniki. Jeśli to rozwiąże problem, to koniecznie o tym tu
> napisz - niech następne pokolenie ma trop, jak naprawić tę dolegliwość.

True. Też miałem coś podobnego, sprzęt był ok, tylko brakowało sterów
VIA hyperion 4in1 (płyta jest na KT400), bez których cokolwiek
korzystającego bardziej intensywnie z grafiki kładło z miejsca system na
łopatki.

--
to byl robak, chronologiczny pasozyt, zegarmistrz swiata w biciu godzin.
a zywi sie cukierkami "kukulskami", drobno zmielonymi w trybach zebatek