Re: jakiego sprzetu mi potrzeba do takiej sieci ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 23:08:43 MET

Michał napisał(a):

> Czyli ISP blokuje po MAC

> Potrzebujesz routera z klonowaniem MAC adresu.

hmmm, to juz cos, ale po nazwie zgaduje, ze takie urzadzonko troche
kosztuje :) ? ile cos takiego orientacyjnie kosztuje ? istnieje jakas
alternatywa ? tzn opcja, ze net idzie sobie do glownego kompa a stamtad
juz jakies rozwiazanie typu druga sieciowka podlaczona do czegos tam, to
cos tam do innych kompow ?
i jeszcze jedno. jak sobie polacze tego glownego kompa za pomoca
sieciowek najzwyklejszych z drugim kompem to bede mial net na tym drugim ?