Re: Nowa grafika - filmy wieszaja komputer

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 20:55:51 MET

> Kolega kupil nowa karte graficzna Galaxy GeFofce 7300 GT. Windowx XP SP2,
> platforma AMD socket A, system czysty, swiezo zainstalowany, gry chodza.
> Problem pojawia sie w momencie odpalenia jakiegokolwiek filmu, DVD czy
> divx - komputer sie zawiesza. Zainstalowany ffdshow.
> Podobno sprawdzal na starej karcie graficznej i tam problem nie
> wystepuje... Jakies pomysly ? Czy moga tutaj decydowac jakies ustawienia
> BIOSu ?

Miałem dokładnie ten sam problem około roku temu. Była spora dyskusja o tym
na grupie.
Ostatecznie okazało się, że powodem są niewłaściwe sterowniki od płyty
głównej. Win XP zainstalował swoje standardowe, które po zmianie karty
graficznej nie działały prawidłowo i powodowały zawiśnięcie po uruchomieniu
filmu. Weź płytę instalacyjną od płyty głównej i zainstaluj z niej
sterowniki. Jeśli to rozwiąże problem, to koniecznie o tym tu napisz - niech
następne pokolenie ma trop, jak naprawić tę dolegliwość.

MN