Re: Asus AI quiet a wiatraki

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 18:52:01 MET

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message
news:ek6mi6$br6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czy można to skonfigurowac tak, aby można było zwolnić wiatraki obudowy,
> ustawiajac je na silent (działa w przypadku fana CPU)?

Skoro nikt nie odpowiada, to może powinienem ująć pytanie inaczej:

Serwis podłączył kable zasilające (czerwony i czarny) bezpośrednio na 12 V w
molex, natomiast kable sterujące wentylatorów obudowy (żółte) - w
odpowiednie gniazda na płycie. Gniazda te oferują jeszcze także dwa piny na
zasilanie; czy jeżeli wypnę kable zasilające z molexów i wepnę je na piny na
płycie, to będzie działała regulacja obrotów AI Quiet Asusa? Wymaga to
trochę pracy, odpowidnich narzędzi i wtyczek - więc chcaiłbym wiedziec, czy
ten trud się opłaci:)

Bardzo prosze, niech mi ktos odpowie czy gniazda FAN PWR1/2 oraz FAN
CHASSIS1/2 na płycie ASUS PW5 DH Deluxe oferują automatyczną regulację
obrotów wiatraków

Piotr