Asus AI quiet a wiatraki

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 12:51:37 MET

Witam,

Mam płytę Asus P5W DH Deluxe w obudowie z 3 wiatrakami; jak dodac 2
wentylatory zasilacza oraz 1 CPU, to jest tego trochę....Zależy mi na cichej
pracy, a w ustawieniach monitora w BIOSie, jak również w utilities Asusa
widzę, że istnieje mozliwość sterowania pracą wiatraków: CPU, Chassis1 oraz
Chassis2 (PWR1 oraz PWR2 są tylko w BIOSIE).

Jednak serwis, który mi składał komputer, połączył wszystko tak że sterowany
(silent, optimal, performance) może być tylko fan CPU. Wiatraki obudowy sa
połączone 2 przewodami (czerwony + czarny z zasilaniem) oraz żółtym, który
prawdopodobnie ma kontrolowac, ale nie kontroluje:-(

Czy można to skonfigurowac tak, aby można było zwolnić wiatraki obudowy,
ustawiajac je na silent (działa w przypadku fana CPU)?