Re: czy da się polepszyć jakość obrazu na LCD

Autor: akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 18:48:15 MET

jack napisał(a):
> Hmmm... problem się rozwiązał.
> Podłączyłem monitor przez DSUB i nagle mam inny sprzęt!
> Obraz nic nie stracił na ostrości, ale stanowczo zyskał na
> kontraście!!!
> O co chodzi?!

nie wiem czy ci to pomoze ale napisze. monitory lcd maja z gory na
sztywno ustalona rozdzielczosc np 1280x1024. w innych rozdzielczosciach
obraz traci mniej lub bardziej na jakosci. jesli masz ustawiona
rozdzielczosc 1280x1024 to jeden z tych monitorow moze miec na sztywno
"ustawione" 1280x1024 i na tym monitorze obraz bedzie zleta. teraz tak.
drugi monitor moze miec na sztywno ustawione np 1600x1200 a dostarczany
obraz ma 1280x1024. czyli nie zapewniajaca najlepszej jakosci obrazu. z
tego powodu moze byc roznica. zaznaczam ze nie sprawdzalem parametrow
monitorow ktore podales wiec nie mam pewnosci czy to moze byc to.

--
Koniec Modlitwy. Amen.
Pozdrawiam