Re: Asus AI quiet a wiatraki

Autor: Uncle Pete <pkozar_usun_to_at_ucun_to_acn.waw.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 22:47:08 MET

Piotr Wozniacki wrote:

> "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message

> Skoro nikt nie odpowiada, to może powinienem ująć pytanie inaczej:

A co, mojej odpowiedzi sprzed ponad doby nie widzisz?

No to jeszcze raz:

Ten żółty jest podłączony do obrotomierza i nie jest niezbędny do
regulacji prędkości obrotowej wiatraka. Mam na płycie Asus P5B wszystko
podłączone zgodnie ze specyfikacją - wiatrak procesora do CPU,
wiatraczki obudowy (dwużyłowe) - do Chassis1 i Chassis2. W
oprogramowaniu Asusa ustawilem Q-Fun na Optimal i wszystko ładnie i
cicho działa (tylko nie znam prędkości obrotowej wiatraków w obudowie,
bo nie mają trzeciego kabelka, ale kręcą się wyraźnie wolniej). Trzeci
wiatrak obudowy możesz spokojnie podłączyć przez rozgałęziacz do
Chassis1 lub 2.

Pozdrawiam,

Piotr