Re: hardware interrupt zabija system

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 15:17:59 MET

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrnemcddq.m2l.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
> Mam jedną maszyne na winxphe i nie mogę ustalić przyczyny jej "zwisów".
> Zwis objawia się 100% utylizacją w procesie "hardware interrupts",
> normalnie manager procesów pokazuje 100% dla procesu bezczynności,
> 100% dla systemu. Dokładniejsza analiza przez procxp doprowadziła
> własnie w te przerwania.
> Zwis dzieje się w przypdakowych sytuacjach i trwa przypadkowo długo,
> czasami kilka godzin jest ok, czasami komputer ma problem zaraz
> po starcie.
> Z tego co się domyślam to albo jakieś urządzenie generuje dużą
> [...]

No ja nie wiem, czy to jest problem sprzetowy...
Nie znam takiego procesu jak "hardware interrupts" - moze to jakis wirus...
Sprawdz, czy przy zwisie dziala ci capslock, czy numlock - jesli tak, to
problem raczej bedzie po stronie wingrozy.
Jako zamiennik menedzera zadan proponuje process explorer z firmy
sysinternals - dostepny u nich na stronie za free

Pozdrawiam
Michal