Re: hardware interrupt zabija system

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 20:01:08 MET

Dnia 25.11.2006 Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
> wiadomości news:slrnemcddq.m2l.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
>>

> No ja nie wiem, czy to jest problem sprzetowy...
> Nie znam takiego procesu jak "hardware interrupts" - moze to jakis wirus...
> Sprawdz, czy przy zwisie dziala ci capslock, czy numlock - jesli tak, to
> problem raczej bedzie po stronie wingrozy.
> Jako zamiennik menedzera zadan proponuje process explorer z firmy
> sysinternals - dostepny u nich na stronie za free

Hardware interrups to nie proces, tylko tak czas używany przez przerwania
nazywa 'procesxp' (bodajrze własnie firmy sysinternals - to taki zaawansowany
prosess manager).
Capslook i numlock imo też jest obsługiwany przez system przerwań,
konkretnie klawiatury, więc nie działa, po zwisie oczywiście działa
normalnie.
Może tez sie źle wyraziłem, "zwis" jest chwilowy 5-10 sekund, czasami
do 30 sekund są to takie zamnrożenia po których system zaczyna działac
ponownie (poza np zerwanymi sesjami tcp itp). Na ten czas nie działa
nic prawie, bo cały procek idzie na jakies przerwanie, jak się
odblokuje to widać na tym zaawansowanym managerze procesów że
system brał 100% cpu, a konkretnie jakies przerwanie.

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***