Re: jaki zasilacz do 500 zł

Autor: kbiel <kbielawski_at_op.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 17:38:18 MET

> Możesz nieco rozwinąć o tej głośności?
>
> Zastanawiam się nad zakupem zasilacza, myślę właśnie o tym Chieftecu 620W,
> ale mam wątpliwości właśnie na tle hałasu, gdyż komp jest włączony 24/7 i
> stoi nieco ponad metr od mojej głowy podczas snu...

Witam
Mam podobną syutację.
Kupiłem podobny zasilacz: Chieftec CFT-560A-12C. Piewszy tego samego dnia
wymieniłem w sklepie bo wentylator terkotał jak oszalały.
Ten który dostałem w zamian jest cichszy, jednak napis na pudełku: "MINIMIZE
THE NOISE!" jest fikcją.
Mój poprzedni Modecom o wiele mniej hałasował.
Boję się kolejny raz wymieniać zasilacz bo jeszcze trafię na gorszy.
Podsumowując:
Proponuję sprawdzić zasilacz w sklepie (najlepiej żeby popracował z
10-15min).
Jak na ilość pochwał, echów, achów itp. to jestem odrobinę rozczarowany.
Pozdrawiam

--
Krzysztof Bielawski kbielawski_usunto_(at)op.pl
Gdynia