Re: jaki zasilacz do 500 zł

Autor: <prekto_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 13:57:48 MET

> Możesz nieco rozwinąć o tej głośności?
>
> Zastanawiam się nad zakupem zasilacza, myślę właśnie o tym Chieftecu 620W,
> ale mam wątpliwości właśnie na tle hałasu, gdyż komp jest włączony 24/7 i
> stoi nieco ponad metr od mojej głowy podczas snu...

jeżeli ma to by 24/7 to jest tak: wentylator w zasilaczu przez pierwsze kilka
minut jest ok tak ok (1000 obrotów) później przechodzi w stan, który mi nie
pasował po prostu wentyl się "relaksował" i dawał czadu do ok 1600 obrotów i
wtedy wiedziałem, że jest nowy zasilacz. nie mogłem oddać do sklepu (i nie
chciało mi się, także ze względu na dobrą cenę zasilacza w stosunku do mocy)
więc kupiłem wentylator CoolerMaster Ultra Silent 120 mm 800 obrotów i
rozkręciłem zasilacz i wymieniłem i teraz denerwuje mnie czasami wentyl na procku ;)

Pozdrawiam,
Prekto