Re: Galaxy 7300GT + Codegen 300X1

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 17:34:55 MET

Oczywiście dziękuję za zajęcie się moim problemem i rozumiem Twój ROTFL,
ale ja napisałem, że karta NIE będzie używana do gier.

Do gier od razu kupiłbym C2D, GF7900GS i właśnie jakiegoś Fortrona.
I oczywiście wiem, że gry bardzo obciążają cały system.
I dlatego zapytałem czy mój dotychczasowy Modecom wystarczy, bo używając
  Twojego stylu, będę tym jechał autostradą z Krakowa do Katowic, może
by "styknął".
Tylko zdjęcia i to bardzo często szaro-szare, byle sprawnie to chodziło
na dużym monitorze.

Jeszcze raz dziękuję.
Acha - zasilacz już kupiłem, właśnie Modecoma 350W ATX2.2 (choć sam nie
wiem co to znaczy) - dałem 75zł.