Re: Asus AI quiet a wiatraki

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 12:37:12 MET

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Pozakładam odpowiednie wtyczki przepnę
zasilanie wiatraków obudowy na płytę - będzie je można zwolnić. Ale w mojej
sutuacj i tak za głośno! Myślę o chłodzeniu wodnym, ale jestem w tym temacie
zielony. Rozumiem, że można wyeliminować wszystkie wiatraki - ale co z
zasilaczem? Pewnie trzebaby wymienić na jakiś pasywny... Jakie polecacie?
Obecnie mam Tagan 530 W.

Rozumiem też, że chłodzenie wodne załatwia sprawę najważniejszych źródel
ciepła (CPU, grafika, widziałem też w zestawach blok na mostek południowy
bodajże). Ale wtedy np. dyski wcale nie są chłodzone, jeżeli wyeliminuję
wiatraki!

Proszę rozwiejcie moje wątpliwości.