HP7400 (EY252EA) kontra reszta świata

Autor: Gallangher <kgerus_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 15:16:19 MET

Witajcie !

Mam do wydania okolo 4tys i szukam laptoka.
Poprzednio mialem HP6125. nie jestem z niego zadowolony.
Jedyna zaleta byl wbudowany czytnik kart (robie duzo zdjec)

Teraz szukam czegos na Core Duo, z szybkim dyskiem 5400, MINIMUM 512
ramu (jak bedzie 512 - za miesiac dokupuje do 1 GB), Windows musi byc
PRO. Wi-fi to oczywiscie podstawa

Podoba mi sie HP7400 http://skapiec.pl/site/cat/17/comp/90307

Zalety
+ panoramiczna szklana martyca (wiem ze ma to wielu wrogow - mnie
matowa w poprzednim laptopie doprowadzala do szalu. Licze ze Bright
View bedzie lepiej oddawac kolory)
+ Spory HDD
+ 1 GB RAM
+ Bluetooth

Na minus
- brak czytnika kart :) - banał !
- brak TV out (i tak nigdy nie uzywałem)
- tylko 3 USB (1 odpadnie na czytnik kart, drugi webcam....)
- brak mikrofonu (w poprzednim miałem - fajnie jak sie chce "na
szybko" Skype odpalic choc jakosc dzwieku z wbudowanych jest do bani)
Czyli minusy to pierdoły ! - Troche cena mnie odstrasza. Żona mnie
wyklnie jak zobaczy ile to bedzie kosztowało :))

Ma ktos jakies doswiadczenia z tym modelem ? Jakie są wasze opinie ?
Pewnie dałoby się kupić coś o podobnych parametrach taniej niż
4400.
A może mozecie mi poradzić coś innego o podobnych parametrach ?

Pozdrawiam