Re: HP7400 (EY252EA) kontra reszta świata

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 18:11:50 MET

Indywiduum zwane *Gallangher*, w wiadomości
<1164291378.970861.129910@f16g2000cwb.googlegroups.com> wyprodukowało:

> Mam do wydania okolo 4tys i szukam laptoka.
> Poprzednio mialem HP6125. nie jestem z niego zadowolony.

Hmm, a napisałbyś dlaczego ?? Bo trochę dziwne, że generalnie chcesz
zamienić wyższej klasy notka na niższej...

> A może mozecie mi poradzić coś innego o podobnych parametrach ?

Oczywiście. HP NC6320 lub NX6325. To sprzęt o klasę lepszy.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>