Re: HP7400 (EY252EA) kontra reszta świata

Autor: Tmi <dyskutant_at_vp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 16:01:44 MET

Gallangher napisał(a):
> Witajcie !
>
> Mam do wydania okolo 4tys i szukam laptoka.
> Poprzednio mialem HP6125. nie jestem z niego zadowolony.
> Jedyna zaleta byl wbudowany czytnik kart (robie duzo zdjec)
>
> Teraz szukam czegos na Core Duo, z szybkim dyskiem 5400, MINIMUM 512
> ramu (jak bedzie 512 - za miesiac dokupuje do 1 GB), Windows musi byc
> PRO. Wi-fi to oczywiscie podstawa
>
> Podoba mi sie HP7400 http://skapiec.pl/site/cat/17/comp/90307

ja mam kupilem pare tygodni temu HP 7400NX jak dla mnie super. 1gb ram,
80gb dysk, obraz no coz.. ale kolory ma dobre, w 3dmarku nawet calkiem
niezle sobie radzi (np. colin 4 na full - calkiem przyzwoicie biega bez
szarpnieć). Mnie tez drazni brak wejscia na karty, brak mikrofonu i
kamerki, oraz tv out ale prawda jest taka ze cena nie moze brac sie z
niczego - jsil to wszystko mialoby byc to zamiast 3300 musialbym
zaplacic 4000 bo za 3500 na pewno bym dostal zabaweczki. Przy czym:
czytnik kart przeciez to 45 zeta, tv out podobno tez mozna dokupic (?).

Ja intersuje sie teraz do jakich obciazen ten komputer jest stworzony...
nie chcialbym go zajechac...

pozdrawiam
T.