Tania drukarka laserowa do domu

Autor: tomekM <toomyemWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 13:44:07 MET

Hej,

Rozważam zakup Brothera HL-2030. Ewentualnie Xerox Phaser 3117. Czy te drukarki
maja wbudowane chipy w zbiorniczku z tonerem? Jeżeli tak, to jaką tanią drukarkę
byście polecili, bez takiego zabezpieczenia? Z w miarę tanimi materiałami
eksploatacyjnymi. Nie interesuje mnie żadne dosypywanie. Ew. jakiś zamiennik
może wchodzić w grę.

W Brotherze wymiana bębna co 12.000 stron. Trochę często. Z tego co się
orientuję to HP mają toner i bęben razem - może to lepsze rozwiązanie. Jest
jakiś sensowny model tej firmy?

Drukowania nie będzie dużo. Myślę, że 50-100 stron miesięcznie to góra. Tylko
cz-b. Żadnych zdjęć.

Pozdrawiam,
tomekM