Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 21:24:57 MET

W dniu 2006-11-21 13:44, tomekM napisał(a):

> maja wbudowane chipy w zbiorniczku z tonerem? Jeżeli tak, to jaką tanią drukarkę
> byście polecili, bez takiego zabezpieczenia? Z w miarę tanimi materiałami

A może coś używanego? Ostatnio kupiłem za 130 zł Laserjeta 4MP -
postscript, rozszerzenie pamięci do 18 MB i pełniutki toner ze
zregenerowanym bębnem :) Ustępuje współczesnym modelom pod względem
szybkości wydruku, ale przy 50 - 100 stronach na miesiąc to nie ma
znaczenia raczej...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl