Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: B0L0 <bolo_at__NOSPAM_.irc.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 15:09:54 MET

tomekM napisał(a):
> Hej,
>
> Rozważam zakup Brothera HL-2030. Ewentualnie Xerox Phaser 3117. Czy te drukarki
> maja wbudowane chipy w zbiorniczku z tonerem? Jeżeli tak, to jaką tanią drukarkę
> byście polecili, bez takiego zabezpieczenia? Z w miarę tanimi materiałami
> eksploatacyjnymi. Nie interesuje mnie żadne dosypywanie. Ew. jakiś zamiennik
> może wchodzić w grę.

skor jak piszesz, nie zamierzasz wlasnorecznie dosypywac toneru, to co
sie martwisz czipem?

> W Brotherze wymiana bębna co 12.000 stron. Trochę często. Z tego co się
> orientuję to HP mają toner i bęben razem - może to lepsze rozwiązanie. Jest
> jakiś sensowny model tej firmy?

> Drukowania nie będzie dużo. Myślę, że 50-100 stron miesięcznie to góra. Tylko
> cz-b. Żadnych zdjęć.

100stron*12miesiecy=1200stron/rok
na ile lat wystarczy ci ten bemben przy tej ilosci wydrukow? mysle ze za
5 lat to zapomnisz ze miales taka drukarke (nie twierdze ze sie popsuja,
ale, ze apetyt rosnie w miare jedzenia)

--
pozdrawiam
bolo