Re: dokladnosc pomiaru temperatury dyskow SMART

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 13:47:38 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

>Segate grzej sie od zawsze majeden egzemparz - ma 55*C. Na Starcie.

jak to na starcie? w pierwszej sekundzuie skokowo wzrasta temperatura?
to jest fizycznie niemozliwe

>Smsung - 32*C i tak przez cały czas.

istotnie samsungi sa zimne, juz to piasalem
i jeszcze na dodatek ciche. a wieszaja na nich psy

>Na to samo Tobie to wyjdzie - zmierz. A co tu ma kalibracja do tego
>porpostu taki producent i tyle.

chodzi o kalibracje termometu. bierze sie termometr, porownuje jego
wskazania z termometrem wzorcowym i zmienia sie parametry termometru
tak, zeby pokazywal lepiej.