Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 22:18:49 MET

Nie chcę się czepiać, ale tak przeszukując zauważyłem,
że ta niby wiarygodna witryna cdinfo.pl też podaje, że
Pioneer DVR-111D zapisuje DVD-RAM na stronie:
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=6053144342
Nic dziwnego, że takie informacje podają sklepy. W końcu
nie sprawdzają każdego modelu sprzedawanego sprzętu.

Trafiłem na to próbując znaleźć informacje odnośnie obsługiwanych
formatów przez Pioneera i Neca. Na różnych stronach są różne
informacje. Myślałem, że na cdinfo znajdę wreszcie informacje,
na których można się oprzeć.

Mam zatem pytanie, czy te 2 nagrywarki tylko zapisują DVD-RAM
czy potrafią je również czytać? Na razie mam DVD-ROM, który
"podobno" czyta DVD-RAM. Ale gdyby się zepsuł ...
Chciałbym wybrać nagrywarkę, która obsługuje jak najwięcej
formatów, nie tylko przy zapisie, ale także przy odczycie.

Nie wiem jednak gdzie znaleźć naprawdę wiarygodne informacje.

Pozdrawiam
Tytus