Re: komputery Tablet PC a nacisk piorka?

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 22:15:12 MET

"Piotr Żebrowski" <piotrzebrowski@onet.pl> wrote in message news:ejqh30$fdc$1@news.onet.pl...

> wiesz.. na dzien dzisiejszy predzej spelni on te inne zadania niz zastapi Wacom Cintiq

a taaak - takie monitorki to tez juz widzialem, nie znam cen ale
chyba i tak na razie nie bede sobie takiego fundowal... a Tablet
bedzie niezlym zakupem akurat jak sie popsuje moj niezawodny
jak dotad laptopik (HP - juz 3 lata i zadnych problemow) poza
tym jestem ostatnio czesto w drodze, mobilnosc jest wiec wazniejsza

Zomo