Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 00:27:09 MET

Tytus napisał(a):

> Nie chcę się czepiać, ale tak przeszukując zauważyłem,
> że ta niby wiarygodna witryna cdinfo.pl też podaje, że
> Pioneer DVR-111D zapisuje DVD-RAM na stronie:
> http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=6053144342
> Nic dziwnego, że takie informacje podają sklepy. W końcu
> nie sprawdzają każdego modelu sprzedawanego sprzętu.

Ten błąd krąży po sieci już od jakiegoś czasu, niestety cały czas
kopiowany. Nie wiem kto zaczął, ale ja pamiętam, że pierwszy raz
zwrócono uwagę na tę pomyłkę na stronie komputronika, a chyba inne
sklepy już zdążyły ją skopiować, zanim to poprawiono. ;)
111D pozwala na ODCZYT z prędkością 5x. :)

> Mam zatem pytanie, czy te 2 nagrywarki tylko zapisują DVD-RAM
> czy potrafią je również czytać? Na razie mam DVD-ROM, który
> "podobno" czyta DVD-RAM. Ale gdyby się zepsuł ...
> Chciałbym wybrać nagrywarkę, która obsługuje jak najwięcej
> formatów, nie tylko przy zapisie, ale także przy odczycie.

Oczywiście, że potrafią czytać. Co więcej, z tego co gdzieś czytałem, to
DVD-RAM pozwala nawet na jednoczesny zapis i odczyt - jak dysk twardy. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/