Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 19:13:28 MET

Atlantis napisał(a):
> A co do twojego pytania o ranking, to ja ciągle uważam, ze dzisiaj są dwie
> nagrywarki warte uwagi - Pioneer DVR-111 i Nec AD-4571A, któryś napęd LG
> również ładnie wyszedł jednym z ostatnich testów, jednak mam jakąś awersję
> ze względu na fakt, że nagrywarki tej formy są kompletnie nieprzydatne do
> testowania jakości zapisanej płyty. ;)

Widzę, że Twoja odpowiedź jest bardzo konkrenta. Może mógłbyś udzielić mi
podobnej na temat czytnika DVD. Potrzebuję mieć drugi napęd DVD (oprócz
nagrywarki) m.in. do zgrywania audio czyli bez buforowania. Aktualnie używam
Toshiby M1712, ale po "drobnym" wypadku dostaje głupoty i muszę ją wymienić.
Niestety "nowe" Toshiby to już podobno nie ta jakość. Co w takim razie
kupić?

Pozdrawiam

--
Zbychu